IN THE NAME OF THE MOST BEAUTY

خرید بک لینک
"JOY IS A NET OF LOVE BY WHICH YOU CAN CATCH SOLVS."
This is our weblog that u can enjoy it from fabulous subject and u can access the site that is for entertainment....Enjoy it.
Enjoy it...Every thing is there...
VISIT MY OTHER ARCHIVES

"شادی" پروانه ایست که هرچه تقلا کنی نمیتوانی انرا شکارکنی،
باید آرام باشی تاروی شانه ات بنشیند...

مي گذرد روزي اين شبهاي دلتنگي،
مي گذرد روزي اين فاصله و دوري،
مي گذرد روزهاي بي قراري و انتظار،
ميرسد همان روزي که به خاطرش:
گذرانديم فصل هارابي بهار،
واز ترس اينکه بهم نرسيم شب تا صبح را اشک ريختيم...

IN THE NAME OF THE MOST BEAUTY ...

ما را در سایت IN THE NAME OF THE MOST BEAUTY دنبال می‌کنید

برچسب: واقعا؟؟, نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 15:43

سرنوشت
کاش می دانستم سرنوشت را چه کسی برایم بافته آن وقت به او می گفتم یقه را آنقدر تنگ بافته ای که بغضهایم را نمیتوانم فرو ببرم...

♥ ۱۳۹۶/۰۲/۰۳♥ 23:20 ♥ Mary ♥


IN THE NAME OF THE MOST BEAUTY ...

ما را در سایت IN THE NAME OF THE MOST BEAUTY دنبال می‌کنید

برچسب: سرنوشت, نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 15:43

"JOY IS A NET OF LOVE BY WHICH YOU CAN CATCH SOLVS."
This is our weblog that u can enjoy it from fabulous subject and u can access the site that is for entertainment....Enjoy it.
Enjoy it...Every thing is there...
VISIT MY OTHER ARCHIVES

"شادی" پروانه ایست که هرچه تقلا کنی نمیتوانی انرا شکارکنی،
باید آرام باشی تاروی شانه ات بنشیند...

مي گذرد روزي اين شبهاي دلتنگي،
مي گذرد روزي اين فاصله و دوري،
مي گذرد روزهاي بي قراري و انتظار،
ميرسد همان روزي که به خاطرش:
گذرانديم فصل هارابي بهار،
واز ترس اينکه بهم نرسيم شب تا صبح را اشک ريختيم...

IN THE NAME OF THE MOST BEAUTY ...

ما را در سایت IN THE NAME OF THE MOST BEAUTY دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 41 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 15:43

ونشستند به صحبت كه «چه بگيريم؟ چه نگيريم؟»«گردو بگيريم پوست دارد.»«كشمش بگيريم دم دارد.»«سنجد بگيريم هسته دارد.»«بهتر است گندم بگيريم ببريم آسياب آرد كنيم؛ بياريم خانه نان بپزيم و بخوريم.»كك رفت گندم گرفت آورد داد به مورچه.مورچه گندم را برد آسياب آرد كرد و آورد خانه. آرد را الك كرد و تو لاوك خمير كرد و چونه درست كرد.كك هم رفت تنور را آتش كرد كه نان بپزد. اما, همين كه خواست نان اول را بچسباند به تنور پاش سر خورد؛ افتاد تو تنور و سوخت.مورچه شيون و زاري راه انداخت و از خانه رفت بيرون. بنا كرد به سر و سينه زدن و خاك به سر خودش ريختن.كفتري از بالاي درخت پرسيد «مورچه خاك به سر! چرا خاك به IN THE NAME OF THE MOST BEAUTY ...

ما را در سایت IN THE NAME OF THE MOST BEAUTY دنبال می‌کنید

برچسب: خود,نشد,شدی,این,طور,شدی, نویسنده: بازدید: 36 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 15:43

"JOY IS A NET OF LOVE BY WHICH YOU CAN CATCH SOLVS."
This is our weblog that u can enjoy it from fabulous subject and u can access the site that is for entertainment....Enjoy it.
Enjoy it...Every thing is there...
VISIT MY OTHER ARCHIVES

"شادی" پروانه ایست که هرچه تقلا کنی نمیتوانی انرا شکارکنی،
باید آرام باشی تاروی شانه ات بنشیند...

مي گذرد روزي اين شبهاي دلتنگي،
مي گذرد روزي اين فاصله و دوري،
مي گذرد روزهاي بي قراري و انتظار،
ميرسد همان روزي که به خاطرش:
گذرانديم فصل هارابي بهار،
واز ترس اينکه بهم نرسيم شب تا صبح را اشک ريختيم...

IN THE NAME OF THE MOST BEAUTY ...

ما را در سایت IN THE NAME OF THE MOST BEAUTY دنبال می‌کنید

برچسب: انسانیت, نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 15:43

"JOY IS A NET OF LOVE BY WHICH YOU CAN CATCH SOLVS."
This is our weblog that u can enjoy it from fabulous subject and u can access the site that is for entertainment....Enjoy it.
Enjoy it...Every thing is there...
VISIT MY OTHER ARCHIVES

"شادی" پروانه ایست که هرچه تقلا کنی نمیتوانی انرا شکارکنی،
باید آرام باشی تاروی شانه ات بنشیند...

مي گذرد روزي اين شبهاي دلتنگي،
مي گذرد روزي اين فاصله و دوري،
مي گذرد روزهاي بي قراري و انتظار،
ميرسد همان روزي که به خاطرش:
گذرانديم فصل هارابي بهار،
واز ترس اينکه بهم نرسيم شب تا صبح را اشک ريختيم...

IN THE NAME OF THE MOST BEAUTY ...

ما را در سایت IN THE NAME OF THE MOST BEAUTY دنبال می‌کنید

برچسب: عیدتون,مبارک, نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 15:43

صفحه بندی